piątek, 13 lipca 2012

Delia Coral prosilk 122

Dzisiaj przedstawiam lakier w kolorze, który był hitem zeszłej jesieni, oczywiście chodzi o musztardowy :)
Kupiłam go kiedyś na promocji w SP za jakieś 4zł, myślałam że będzie to po prostu żółty lakier ale po pomalowaniu paznokci ukazała mi się musztardka, też ładna żeby nie było.
Lakier ma 10 ml. i wygodny, raczej wąski pędzelek. Schnie w normie, trwałość standardowa-po 3 dniach starte końcówki( mam to szczęście, że na moich paznokciach lakiery nie odpryskują :D)
W buteleczce

Tutaj chyba  jest najlepiej odwzorowany kolor


Wybaczcie umazane skórki, na żywo ich tak nie widać jak na zdjęciach :P

Mam już pomysł na wzorek na tym lakierze, więc jutro spodziewajcie się kolejnej notki.

5 komentarzy:

  1. mam taki odcień lakieru :) początki blogowania są trudne, życzę powodzenia! :) dodałam do obserwatorów i zapraszam w wolnej chwili do mnie: http://sietku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja akurat z tym lakierem (tyle, że w kolorze miętowym) nie polubiłam się, ze względu na jego bardzo rzadką konsystencję i liczne smugi podczas malowania :/ może Twój odcień gęstość ma lepszą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się niem dobrze maluje, nie jest za rzadki. Jest taki w sam raz ;) i smug też nie robi

      Usuń
  3. Ciekawy kolorek, szkoda, że u mnie raczej kolorówka z Delii jest niedostępna.

    OdpowiedzUsuń